Camasi si paltoane ieftine


Desi e toamna, inca ne putem bucura de razele calde ale soarelui, iar acest lucru ne permite sa purtam haine lejere si elegante, nu? Niciodata nu mi-a placut iarna, iar gandul ca trebuie sa scot la interval hainele groase ma ingrozeste; de aceea incerc sa ma bucur din plin de soarele bland de acum si de reduceri. 😀 Si, cum fiecare motiv de bucurie se sarbatoreste cum se cuvine, ce poate fi mai potrivita ca o sesiune de shopping? Nimic! De aceea, am zis ca a sosit momentul sa-mi imbogatesc garderoba cu piesele de rezistenta din acest sezon. Si cum locul perfect pentru a face acesta investitie este cel in care sunt cele mai mici preturi, am intrat la miniprix.ro.

Ei bine, in momentul in care ajungi la miniprix, cu greu mai iesi! Aici, toate sunt ieftine! Sunt atat de ieftine incat iti vine sa arunci jumate’ de magazin in cos si parca tot iti raman bani pentru una – alta… Iar faptul ca trebuie sa alegi din sutele de produse disponibile si ametitor de frumoase, devine o sarcina destul de grea, nu-i asa? 😀

Asadar, am trecut la treaba! Primul pas a fost acela de a pune in cos o rochie lunga. Am ales o rochie lunga din bumbac, ieftina. Imi place sa port tenisi sau balerini la astfel de rochii, si le consider salvatoare atunci cand raman in pana de idei. Apoi, am trecut la categoria camasi elegante dama. Aceste camasi elegante dama sunt alegerea perfecta in acest sezon, pentru ca pot fi purtate atat la pantalon cat si la fusta. Voi purtati camasi?

picture-a98e5dec1299-90-90-1-85picture-19951e63ef69-90-90-1-85

Si, pentru ca toamna are si o parte nervoasa si obisnuieste sa-si arate nemultumirile prin vant si ploi, am considerat ca este timpul sa pun in cos si un palton. Am cautat un palton femei ieftin, si am gasit. Negru. Este un palton femei tare dragut si elegant! Ca majoritatea produselor, de altfel. Voua va plac?

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

PSIHOLOG, TERAPEUT

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

