Canapele si fotolii ieftine


De-as putea interzice ceva, orice, as interzice zugravitul. Urasc operatiunea asta! Peste tot numai vopsele, galeti, cutii… si multa mizerie. Dar cel mai tare si mai tare ma deranjeaza ca n-am unde sa depozitez mobila, iar singura varianta e s-o fac piramida in mijlocul camerei. Asa fac mereu! Pun canapeaua pe mijloc, si peste ea pun masa, scaune, biroul, lustra, cutii cu haine…Tot! Daca pana acum totul parea ok., acum s-a produs dezastrul; a cedat canapeaua!

Ei bine, dupa frumoasa intamplare, m-am vazut in fata a doua variante: ori renunt la canapea si ma multumesc cu fotoliul, ori cumpar alta. Dar prima varianta, desi era mai ieftina, nu se potrivea. Ca doar nu le pot spune musafirilor sa ia loc pe… parchet, nu? Deci trebuia sa cumpar o canapea, dar sa fie si frumoasa si ieftina – am cheltuit destul cu zugravitu’ iar canapeaua chiar nu era in plan.
Am inceput sa caut online, ca e comod, si m-am oprit la magazinul cu peste 100 de modele de canapele. Ca aveam de unde alege! M-am uitat la aproape toate modelele, ca erau tare frumoase, si alegerea devenea din ce in ce mai grea. Apoi, mi-a venit ideea sa cumpar o canapea coltar, ca e mai potrivita.

coltar-tapitat-rosu-extensibil-liverpool

Asadar, am zis sa profit de faptul ca pot cumpara in rate, si am ales o canapea coltar noua si frumoasa. Va place? Si, pentru ca ratele sunt destul de mici, am ales si doua fotolii puf confortabile. Voua va plac fotoliile de puf? Intotdeaua mi-am dorit asa ceva; ca atunci cand sunt obosita sa ma arunc pur si simplu peste mormanul pufos si sa ma relaxez ore in sir cuibarita in el. Comanda a fost plasata rapid, gratuit, iar acum ma bucur de ele si stau tolanita in cel mai confortabil fotoliu. Si musafirilor le place. Voi aveti fotolii de puf?

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

