Cosuri cadou ieftine


De fiecare data cand trebuie sa ofer un cadou ma gandesc si razgandesc de zeci de ori. Este o alegere destul de grea, cu multe batai de cap. Cadoul trebuie ales in functie de varsta sarbatoritului, de preferintele acestuia, trebuie sa fie ceva care sa transmita un mesaj pozitiv, sa-i fie de folos etc… Voi cum alegeti cadourile? Aveti anumite criterii dupa care va orientati?

Din dorinta de a nu da gres cu alegerea facuta, am cautat o varianta mai simpla. Asa impac si capra si varza. 😀 Am decis ca atunci cand nu am prea multe optiuni, sa o aleg pe cea mai simpla; solutia salvatoare – sa ofer cosuri cadou ieftine – care, de altfel, sunt si foarte apreciate. Si frumoase! Eu, personal, n-as refuza un astfel de cos!

white-easter-basket-2243-1

 

E o idee buna, nu? Plus ca oferta este bogata, astfel incat pot alege cosuri cu diverse dulciuri pentru persoanele de sex feminin, si cosuri cadou cu vin pentru domni. Fiecare cadou are trecut la descriere ce produse urmeaza sa ofer, cu detalii despre gramajele acestora, iar preturile sunt accesibile. In functie de buget, pot alege sa ofer cosuri cadou cu vin chiar si tatalui, fratelui, sotului sau sefului, convinsa fiind ca vor aprecia gestul si vor fi incantati de surpriza delicioasa.

Si-n plus, ele pot fi oferite chiar si de Craciun. Iubesc Craciunul si magia sarbatorilor de iarna! Dar, chiar si atunci, am nevoie de mult timp pentru a alege cadourile potrivite pentru cei dragi. Cu aceste cosuri cadou de Craciun insa, scap de alergat prin magazinele destul de aglomerate, si ofer un cadou stilat, insotit de sentimente si emotii. Va plac? Nu-i asa ca sunt frumoase? Si oferta de cosuri cadou de Craciun este la fel de bogata, si cu siguranta veti impresiona persoanele dragi din viata voastra! Spor la cumparaturi inspirate!

 

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

