Mobila si decoratiuni vintage


Nu este prima data cand scriu despre faptul ca am magazine preferate, desi mai toate comercializeaza produse oarecum asemanatoare. Trebuie sa recunosc ca, desi sunt multe magazine online, putine sunt cele care isi respecta cu adevarat clientii sau potentialii clienti. De cand am descoperit shopping-ul online am avut multe experiente pozitive, dar si negative, si acest lucru m-a indemnat sa rasfoiesc mai atent vitrinele virtuale, tentante de altfel.

Ei bine, pe langa cele cu haine, incaltaminte etc. imi place sa vizitez magazinul online retroboutique.ro. Imi este tare drag. Imi aminteste de copilarie si de casa bunicilor, si ma cuprinde nostalgia de cum incep sa privesc paginile pline ochi cu produse vintage. Voua va plac aceste produse? Sunt lucrate delicat, de mesteri iscusiti, si parca incarcate cu o valoare sentimentala nepretuita. De la perdele, mobila, decoratiuni diverse si frumoase si pana la vitrina… toate imi amintesc de casa bunicilor, si este un sentiment tare frumos. Plin de dor!

mobila

Nu-i asa ca si voi ati vazut o vitrina asemanatoare in casa bunicilor? Sunt pictate manual, si sunt convinsa ca vor arata minunat in casele celor care inca pastreaza in suflet acea doza placuta de romantism.

In timp ce vizitam fiecare colt al magazinului am remarcat si oferta bogata de perdele frumoase si colorate, vesele. Nu-i asa ca sunt adorabile? 🙂 Sunt materiale textile de calitate, ce pot fi folosite ca perdea sau draperie, dar si pentru a croi fete de perna, de masa, sau orice altceva ma indeamna imaginatia. 🙂

Dupa ce fac un tur al magazinului, si dureaza ceva – pentru ca-mi place sa le admir pe indelete, ajung si la mobila. Ei bine, nu va spun nimic despre ea. Va las sa-i descoperiti frumusetea si  rafinamentul, paleta de culori, tapiteriile… Va las sa pasiti cateva minute in atmosfera calda, fermecatoare si primitoare a vremurilor apuse. 🙂 Frumos sentiment, n

 

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

