Calcatul hainelor este mai simplu ca niciodata


De-ar fi sa intalnesc pestisorul de aur si, galant, cum ii sta in fire, sa se ofere sa-mi indeplineasca o dorinta, i-as spune din prima sa ma scape de spalatul vaselor. Urasc sa spal vasele. 😦 In schimb, imi place sa calc rufe. De regula femeile vad aceasta sarcina drept corvoada si se vaita in stanga si-n dreapta cat de tare urasc aceasta operatiune. Adevarat? Tie iti place sa calci rufe? Ei bine, ca-n mai toate cazurile, exista un secret! La fel cum mancarea iese mai gustoasa atunci cand pui un strop de dragoste, 🙂 si-n cazul calcatului este la fel de simplu: fierul de calcat. Da, acesta este secretul! Un fier calcat bun, te scapa de cosmar si face toata treaba in locul tau. Simplu si rapid.

1411030422459

De aceea, tot ce trebuie sa faci este sa-i spui adio vechiului fier de calcat, pentru ca oricum nu face treaba buna, si sa-ti cumperi un fier calcat nou, performant, ce iti va schimba complet parerea. Vei vedea cat de usor aluneca pe haine, lasand in urma o netezire impecabila, ca prin magie.

Eu imi iubesc fierul de calcat din clipa in care l-am descoperit. A fost dragoste la prima folosire, si nu ma gandesc sa-l schimb vreodata… Dar, daca va veni momentul, l-as inlocui doar cu un fier de calcat vertical. Mi-ar placea un asemenea fier de calcat vertical pentru ca as calca de doua ori mai rapid, si as avea mai mult timp liber.

O alta treaba migaloasa, pe care n-o suport, este sa adun scamele de e haine. Ati observat cat de bine arata o haina noua, cu o tesatura impecabila si fina la atingere, nu? Si ati observat si cum se scamoseaza dupa cateva spalari? Ei bine, in acest caz avem nevoie de un aparat curatat scame care sa ne scape de ele.  Voi folositi aparat curatat scame?

 

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

