Lentile de contact roz pentru priviri seducatoare


Ati purtat vreodata lentile de contact colorate? Nu-i asa ca e cea mai faina inventie? Sa ai lentile de contact roz de exemplu, este pur si simplu wow!

crazy-barbie-pink_0_873x294

Lentilele de contact asezate corect pe globul ocular se muleaza perfect si iti ofera o vedere clara, atat pe timpul zilei cat si al noptii. Exista insa cateva reguli stricte de care trebuie sa tineti cont atunci cand doriti sa purtati lentile de contact, indiferent daca sunt cosmetice sau de vedere: In primul rand nu le manevrati cu mainile murdare. Niciodata! Lentilele se aplica direct pe cornee si riscam sa le introducem cu tot cu bacterii, da? Deci, mare atentie la maini! Apoi, necesita curatare dupa fiecare folosire, cu o solutie speciala (vezi site-ul pentru solutii si accesorii). Si, in final, exista mai multe tipuri de lentile; unele pot fi purtate un timp indelungat – incusiv noaptea, in timp ce altele nu. Stiu ca sunt frumoase, dar necesita putina atentie deoarece riscati sa intalniti si efecte nedorite daca nu le utilizati corect.  Cel mai bine ar fi sa cereti sfatul medicului oftalmolog, sa va documentati despre produsul pe care-l doriti si apoi sa alegeti ce va place si vi se potriveste.

Mie imi plac maxim aceste lentile de contact roz si am vazut pe site ca ” face ochii sa straluceasca in intuneric si sub lumina UV din disco (club).” Nu-mi ramane decat sa zic din nou WOW! si sa-mi imaginez cum ar fi sa apar asa in club. 😀 Doar la pisica mea am vazut ochi stralucitori, 😀 Culoarea ochilor mei este… este o combinatie de verde, maroniu-roscat si putin galben, (m-am uitat foarte atent) si niciodata nu am stiut sa o descriu. Cel mai probabil sunt caprui… desi iarna devin verzi. :p Nu mi-au placut niciodata, nici iarna si nici vara,mereu ii vroiam albastrii. Mi se pare o culoare interesanta. Si la fel de interesant mi se pare sa porti lentile turcoaz. Ati purta lentile turcoaz? Eu le vreau pe cele roz!

trublends-turqoise_0_873x294

Daca nu-ti place culoarea ochilor tai, o poti schimba intr-o secunda! Te invit sa vezi site-ul si sa-ti alegi culoarea care-ti place! 🙂

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

