Alege Cocktail Holidays pentru vacante de vis


Vacanta, indiferent de anotimp, este cea mai frumoasa perioada din an, nu-i asa? Este o placere sa descoperi locuri noi, frumoase, sa faci o multime de poze pe care sa le arati tuturor…  Poftim? A trecut vara si nu te-ai bucurat de vacanta asa cum ti-ai fi dorit? Inseamna ca este momentul sa planifici din timp urmatoarea vacanta, ca totul sa iasa perfect. Ai vazut ofertele Cocktail Holidays? Sunt foarte tentante! Eu le-am rasfoit putin si am vazut cateva destinatii absolut fermecatoare, la preturi foarte atractive. Cel putin ofertele Cocktail Holidays pentru revelion 2015 mi se par cele mai bune. Tu ce destinatie preferi?

Fie ca alegi vacanta tip sejur, city break, croaziera, circuit etc. ai parte de servicii ireprosabile, seriozitate si profesionalism. Cu o activitate de peste 20 de ani in domeniul turismului, tur-operatorul Cocktail Holidays detine un portofoliu impresionant de clienti multumiti si numeroase oferte de sejururi chartere sau sejururi individuale catre zeci de destinatii din lume (inclusiv Romania). Fie ca alegi sa-ti petreci vacanta in locuri exotice sau, poate, preferi atmosfera cosmopolita a capitalelor europene, vei fi surprins de ofertele imbatabile. Mie mi-ar placea sa merg in Egipt, de exemplu, sau la Praga. Recunosc ca si Tenerife imi face cu ochiul. 😀 Grea decizie…

ex_op_532dcbc921abf

De regula preferati pachete turistice sau sejururi individuale spre o destinatie anume? Daca aveti anumite preferinte, vestea buna este ca puteti solicita oferte personalizate spre orice destinatie, oriunde in lume! Nu-i asa ca e fain? 🙂 Sa spunem ca doriti o vacanta – sau, de ce nu, luna de miere – pe o insula despre care ati citit ca detine cel mai fierbinte nisip. Cel mai fin si fierbinte nisip din lume! Si fix acolo vreti sa faceti bai de soare, la fel de fierbinti, doar ca aceasta nu se afla pe lista de destinatii. Nimic mai simplu; trebuie doar sa sunati la numarul 021 317 84 55 sau sa completati online o cerere de oferta. 🙂

 

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

