Piese si echipamente moto


Am un prieten motociclist. Nu stiu daca este doar pasiune sau se poate trece de aceasta granita oarecum imaginara, cert este ca el si motocicleta sunt greu de despartit. O singura data m-am urcat pe un astfel de ”animal” si mi-a fost suficient. A fost o experienta frumoasa – acum, cand privesc in urma pot spune asta – dar atunci mi-au iesit ochii din orbite. La propriu. Sunt o fire fricoasa, si din acest motiv ma vedeam proiectata pe toate zidurile si toti copacii. De slalom-ul printre masini nu va spun; iar atunci cand se lasa pe o parte ma temeam sa nu ating asfaltul si sa-mi rup tibia pentru ca nu purtam cizme moto, dar va las sa descoperiti senzatia – in cazul in care nu ati avut onoarea. 😀 Oricum, nu incercati fara protectie! Musai sa aveti armura moto si casca scuter pentru ca sunt obligatorii, nu optionale, da?

medium (2)

Consider ca iti trebuie mult curaj ca sa faci asta, iar pe mine ma depaseste; de aceea am o mare abmiratie fata de persoanele dinamice, cu maxima adrenalina, dar prefer sa-i privesc si sustin din umbra. E un hobby frumos, dar riscant in acelasi timp. Prefer sa ma plimb cu trotineta. Este mai putin riscant. E adevarat ca trotineta nu face viraje spectaculoase, si nici lumea nu m-ar privi cu admiratie, dar ce pot face?! Tavi, prietenul motociclist, nu face doar viraje spectaculoase, ci si alte chestii la fel de cool – cum ar fi mersul pe o roata – care pe mine ma lasa muta. Mi-a spus ca intre el si motor exista „comunicare” si ca acesta ar fi secretul. Dar nu m-a convins; raman la trotineta.

Stiu ca intre ei exista o relatie speciala, si il vad cum o bibileste si ingrijeste zilnic. Ii schimba uleiul, filtre, curata rulmenti, etrieri… spala carenele… Acum si-a cumparat armura moto noua, inca o casca scuter si o pereche de cizme moto – ca poate mai doreste cineva sa fie plimbat… 🙂

medium (1)

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

