Pulovere tricotate si incaltaminte frumoasa


Stiai ca toamna aceasta se poarta pulovere tricotate? Eu ma bucur foarte tare de aceasta veste, pentru ca imi sunt tare dragi. Sunt comode, practice si calduroase. Tie iti plac? Avantajul este ca se potrivesc de minune atat la blugi cat si la colanti sau fuste, indiferent daca sunt uni, cu imprimeuri geometrice, animal print-uri sau mai stiu eu ce minuni… iar vestea cea mai buna este ca acum gasiti o multime de pulovere tricotate la pret redus. Ati vazut oferta? Dar modelele?

review~pulovere~multicolor~asw~4960~swd016-i512549-2

De fiecare data cand vizitez magazinele pentru o sesiune mai lunga sau mai scurta (mai rar se intampla sa fie scurta :p) de shopping, nu rezist tentatiei de a verifica si categoria incaltaminte. Trebuie sa fiu la curent cu noutatile, si-n plus, puloverul cel nou cere sa fie purtat cu pantofi dama piele noi, nu? Asa ca mi-am clatit privirile cu o multime de modele de pantofi dama piele ce parca strigau catre mine: ”Noi suntem mai frumosi!” ”Ba noi!” ”Ba noi…” Nu stiu la voi cum e, dar la mine de fiecare data se lasa cu oftat. Of, off…mai dau o pagina, iar off… si tot asa, pana rasfoiesc toate cele n’spemii de pagini. Greu, nu? Mai ales cand sunt reduceri. 😀

Sa nu credeti ca s-a sfarsit suferinta! Nu, nu! Dupa ce verific toti pantofii posibili, cotrobai prin incaltaminte dama piele in cautare de ghete si botine enervant de frumoase. Si durerea cea mare e cand le gasesc. Pentru ca ele practic sunt acolo, ma asteapta. Si-n secunda numarul doi apare si oftatul. 😀 Pai, cum sa nu tanjesti dupa o incaltaminte dama piele, cand noi, femeile, suntem programate sa facem asta? E in gena noastra, ne tortureaza. De ce credeti ca niciodata nu avem suficienti pantofi? Ei bine, eu cred ca in momentul in care vom spune ca avem suficienti pantofi, si cei mai frumosi pe deasupra, vom fi cu adevarat fericite. Pana atunci insa, e cale lunga! Asa ca…spor la shopping! 😀

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

