Reincarca online cartela PrePay


Singurul lucru care imi displace foarte tare este acela de a-mi uita acasa telefonul mobil. Urasc asta. Imi strica ziua! Daca se intampla sa uit chei, bani, sau diverse alte chestii… asta e! Se mai intampla, imi zic. Dar telefonul?! E potop. Din acest motiv am grija ca la plecarea de acasa sa verific de doua ori chiar, daca am luat telefonul, ca sa nu am parte de surprize neplacute. Pentru mine – ca si pentru majoritatea dintre voi – telefonul este un must, nu un capriciu. Mai ales acum, cand ne ofera o multime de avantaje si facilitati: internet, jocuri, poze, video etc.

Daca primul lucru care ma afecteaza foarte tare este acela de a-l uita acasa, al doilea ar fi sa se termine creditul disponibil si sa uit sa reincarc. Si se intampla si asta. Si e tare enervant, nu? Fix atunci cand trebuie sa suni urgent, o voce prietenoasa te anunta ca n-ai credit suficient. Mi s-a intamplat si sa imi amintesc la timp ca trebuie reincarcat, iar aparatul insarcinat cu treaba asta sa nu functioneze… Ati patit asta? E urat! Dar, ca sa evit toate cele de mai sus, – mai putin cea cu uitatul telefonului – acum reincarc online. Este foarte simplu, sigur si rapid. Accesez Re-Incarcare.ro, bifez operatorul de telefonie la care sunt abonat, tipul pachetului, suma dorita, tastez numarul de telefon si adresa de e-mail, bifez termenii si conditiile, si dau click pe „re-incarcare”. Apoi fac plata si asta e tot. Simplu, nu? 🙂 Ati folosit vreodata Re-Incarcare.ro?

phone-image

Cand am vazut ce preturi cartele vodafone sunt, am zis ca se  merita. Plus ca ofera si bonusuri indeferent de reteaua la care esti abonat. Sunt preturi cartele vodafone accesibile, si puteti alege intre incarcare directa, pe telefon, sau cod PIN – pe care-l primiti pe e-mail. Daca folosesti serviciile Orange, atunci vezi preturile si bonusurile oferite, si reincarca-ti cartela simplu si rapid. Tot ce trebuie sa faci este sa vezi preturile si sa alegi varianta care ti-se potriveste, indiferent de retea. 🙂

 

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

