Carduri, imprimante carduri si accesorii


Zilele trecute mi-am facut curat in geanta. Nu va spun cate chestii inutile am gasit, dar va spun ca de nu-mi rataceam cardul de acces nici ca ieseau la interval si nici nu ma apucam sa scotocesc in ea. Geanta este un fel de zona crepusculara, dar si loc sigur – cel putin asa avem impresia. Aruncam in ea diverse lucruri, pentru ca nu se stie niciodata cand ne vor fi de folos; daca se si intampla…e raritate. La fel se intampla si cu cardurile. Cate card-uri aveti in momentul acesta in portofel? Eu am vreo 8, daca le pun la socoteala si pe cele de fidelitate oferite de farmacii si supermarket. Desi le am si (pe unele) le folosesc de foarte mult timp, niciodata nu m-am intrebat cum au fost facute. Stiati ca exista imprimante carduri? Da, exista! Nici eu n-am stiut. Aceste imprimante carduri arata cam asa, si pot imprima, sterge si reimprima de pana la 500 de ori.

printcard_enduro__duo

Puteti folosi astfel de imprimate si pentru a personaliza card-uri de acces pentru angajati sau vizitatori, astfel incat securitatea si protectia informatiilor si a afacerilor dvs. vor fi sporite. Un alt avantaj este acela ca economisiti cosiderabil, avand in vedere costurile implicate. O firma care se ocupa cu comercializarea unor astfel de carduri poate solicita sume fabuloase. Asadar, daca va intereseaza astfel de imprimante carduri, aflati ca le gasiti online – la magazinul printcard.ro – si tot acolo gasiti si accesorii legitimatii pe care le puteti atasa cardurilor oferite angajatilor sau vizitatorilor. Si-n plus, aceste accesorii legitimatii sunt de calitate iar raportul pret/calitate este foarte rentabil. Va plac? Ati folosit astfel de acesorii? Eu daca le foloseam nu pierdeam cardul, dar daca privesc partea buna, am reusit sa descopar ce car in geanta. Acum e mai usoara, ca e aproape goala, dar e evident ca peste un timp – relativ scurt – va fi doldora de alte chestii inutile, dar nu conteaza… asa trebuie sa fie!:)

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

PSIHOLOG, TERAPEUT

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

