Limba engleza fara profesor si ghid de conversatie


Cand privesc in urma pot spune cu mana pe inima ca am avut ce-a mai frumoasa copilare. Nu, nu frumoasa. E putin spus. Minunata! Si toti cei care fac parte din generatia cu cheia de gat se mandresc cu asta, nu-i asa? A fost o copilarie cu jucarii si jocuri frumoase, fara calculator, internet si telefoane mobile; doar joaca in aer liber. Cu cat era spatiul mai mare, cu atat mai bine. Ne jucam cat era ziua de mare si cunosteam o multime de jocuri. Pe atunci nu exista plictiseala!

Ei bine, noi, cei cu cheia de gat, ne-am bucurat de joaca, de scoala si vacante, de vremuri mai mult sau mai putin frumoase… Am crescut intr-o zi cat altii intr-un an si am ajuns tineri si frumosi. 🙂 Si ce-am observat? Ca cei ce vin din urma au un avantaj. Un mare avantaj! Acela de a invata limba engleza la scoala, in timp ce noi ne laudam cu rusa si franceza. Ca deh, ”asa era moda” pe atunci. Asadar, a trebuit sa ne conformam vremurilor si sa invatam ce se cere. Engleza! Dar cum?! Sa inveti fara profesor nu-i chiar atat de simplu, nu? Ba da, este! Este foarte usor sa inveti limba engleza fara profesor, pentru ca exista carti care te ajuta pas cu pas.

Acum poti invata limba engleza fara profesor destul de repede. Si-n plus, poti cumpara cartea la un pret foarte bun deoarece elefant.ro are tot timpul reduceri considerabile la carti si transport rapid – livrarea se face cam in 24 de ore de la comanda. Si, sincer va spun, este poate singurul magazin online (librarie) cu foarte multe carti in stoc si livrare rapida.

Tot aici gasesti si ghid de conversatie roman englez foarte util, in special celor care vor sa calatoreasca. Acest ghid de conversatie roman englez se adreseaza unui public larg, pasionat de invatarea limbii engleze, si va permite sa va descurcati in orice imprejurare. De asemenea, tot aici gasiti si ghid de conversatie roman francez. Asadar, daca aveti in plan sa vizitati Franta, nu uitati sa puneti in bagaje si un ghid de conversatie roman francez pentru o vacanta de vis.

ghid-de-conversatie-roman-francez_1_produs

Un comentariu

  1. In primul rand va rog sa-mi permiteti un salut si sa va doresc numai bine. Am nevoie de colaborarea tuturor celor care vor inlaturarea mizeriei din invatamantul din Romania si sper sa faceti parte dintre acestia. Poate veti avea timp sa cititi si sa colaborati intr-un fel sau altul. Numai bine. https://marverdecublog.wordpress.com/declaratie-de-intentie/

    Apreciază

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

