Stick USB si carduri micro SD ieftine


Cauti un stick USB ieftin si nu gasesti? Incearca la stradait.ro. Aici gasesti nu doar stick USB ieftin ci si calculatoare de birou – la fel de ieftine. M-am uitat zilele trecute prin ofertele lor si am vazut ca toate produsele au preturi accesibile. Tu ai vazut ofertele?

medium (4)

 

De exemplu aceste carduri micro SD cu preturi incepand de la 13 Ron. le-ai vazut? Un astfel de card este foarte util atunci cand vrei sa stochezi diverse imagini, muzica sau clipuri video. Si sunt convinsa ca ai o multime de poze frumoase din vacanta pe care doresti sa le pastrezi sau sa le arati prietenilor. De asemenea, sunt o multime de carduri micro SD ce au capacitati de stocare destul de mari, astfel incat poti pastra un volum mare de continuturi diverse – in siguranta si la indemana. Ele pot fi clasificate in functie de marca sau viteza de transfer, si evident ca cele cu viteza mai mare sunt mai bune, dar asta depinde si de memoria interna a tabletei sau telefonului pe care sunt folosite. De altfel, si pe un stick USB ieftin poti stoca diverse imagini, muzica sau clipuri video, si sunt la fel de usor de folosit.

medium (3)

Cunosc acest magazin online de multa vreme si imi place sa-l vizitez deseori pentru a afla noutatile. De curand, in timp ce rasfoiam produsele, am gasit acest calculator de birou tare dragut. Va place acest model? Imi place ca are un display mare si multe functii utile. Si-n plus, mi-a placut cel mai mult ca design, dar mai sunt si alte modele de calculatoare de birou dragute si fel de ieftine. Acesta costa doar 55,16 RON. Ieftin, nu? Avand in vedere ca poate fi folosit timp indelungat iar alimentarea poate fi si solara, mi se pare ok. Are si anti-bacterial keypad. 🙂

Voi ce intentionati sa cumparati din acest magazin online?

 

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

