Materiale de constructii la un click distanta


Arabesque.ro este un magazin online ce comercializeaza atat materiale de constructii cat si accesorii specifice. Aici gasiti o gama larga de produse – de la materiale pentru structura, termoizolatii si hidroizolatii, finisaje, instalatii sanitare si termice, pana la feronerie si echipamente electrice. Pe scurt, toate materialele necesare pentru construirea unei case. Arabesque.ro furnizeaza peste 30. 000 de articole, un numar impresionant as spune, iar livrarea se face rapid – in 48 de ore – in orice colt al tarii. Asadar, daca ai nevoie de materiale de constructii pentru a-i da viata proiectului tau, sau poate doresti sa renovezi apartamentul ori casa, la arabesque.ro gasesti tot ce ai nevoie. Si-n plus, poti cere sfaturi echipei de consilieri, care iti vor oferi gratuit consultanta tehnica si informatii privind calcularea, consumul si utilizarea materialelor. Util, nu?

constructii

Imi place sa vizitez magazinul si sa fiu la curent cu noutatile si reducerile, pentru ca mereu imi vin dorinte si idei de schimbari sau renovari si vreau sa stiu din timp care vor fi costurile. Si apropo de dorinte, mereu mi-am dorit o bucatarie rosie dar nesansa a fost sa nu gasesc la vremea respectiva, insa dorinta a ramas la fel de vie chiar daca am cumparat mobiliierul de culoare bej. Intr-o zi insa, am vazut pe site un blat de bucatarie care s-ar fi potrivit de minune cu restul peisajului, si-n plus, ar fi oferit impresia ca detin o bucatarie rosie. Visul meu. Ei bine, l-am cumparat.

Acum ma ocup de lista cu necesarul pentru zugravit. Vreau sa schimb culoarea peretilor, sa vopsesc usile… Nu este o operatiune care sa-mi fie draga, dar este necesara. Urasc praful si mizeria care se face, chiar si ingramadeala lucrurilor prin cutii si dulapuri, dar n-am cum sa evit asta. Singurul lucru pe care-l pot face este sa le acopar cu folie. Si, ca tot mi-am amintit de folie, am sa cumpar si niste folie speciala, folosita in hidroizolatii. Poate reparam si acoperisul. 🙂

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

