Mă declar TEXmaniacă


Fiecare început de anotimp vine la pachet cu lansări de colecții în lumea modei. Nimic nou. Însă, ce te faci cu doamnele? Ele sunt precum hienele flămânde ieșite la vânătoare și, sinceră să fiu, în asemenea împrejurări nu este recomandat să le stai în preajmă. De ce? Pentru că devin agresive. Foarte agresive. Eu, de exemplu, și aștept contraziceri – dacă este cazul – în momentul în care văd în fața ochilor hăinuțele alea elegante și irezistibile jur că mă transform. Inima începe să-mi bată cu putere, venele devin din ce în ce mai proeminente, ochii se măresc cât cepele iar gura începe să se deschidă laaarg, fară să poată fi controlată. Rămâne așa: 😮 Iar dacă, Doamne ferește!, se întâmplă să fiu deranjată în acele momente de admirație și alte trăiri inexplicabile, am o singură replică: Ce vreeei!! Am treabăă! Nici eu nu-mi explic de ce e musai să țip, dar singurul gând care se luptă în mine și pe care-l exteriorizez prin toți porii sună de fiecare dată la fel; ca o melodie: Le vreaauu! Le vreau pe toateee!! În ele arăt fabulos…

Să nu credeți că asemenea manifestări ține cont de vârstă. Nu, nu! Doar simptomele sunt diferite.Fii-mea, adolescentă cu acte, are și alte reacții de genul: Vaai, ce frumuseți…de unde le-ai cumpărat?!? Mamă, la fel vreau și eu! Singurul care e depășit de situație e soțul, dar lucrăm intens la lista de convingeri. 😀 Ei, bărbații, nu înțeleg dorința noastră de a avea toate hainele posibile, dar eu sper, totuși, că vom elucida într-o zi acest mister – s-au să-l lasăm așa, favorabil pentru noi? 😀 În cazul meu, nu m-am complicat prea tare să-i explic că așa suntem noi proiectate, pentru că aveam o altă preocupare: aceea de a înlătura singurul obstacol din calea fericirii – să-mi permit toate hainele pe care le vreau fără să afectez prea tare bugetul familiei.

Ei bine, am descoperit și soluția salvatoare. Ea vine de la Carrefour Romania și se adresează tuturor celor afectați de acest virus nebun care te îndeamnă la shopping, și care își doresc să fie în tendințe cu orice preț. Este un tratament inofensiv, ce trebuie urmat cu strictețe. El nu vindecă, pentru că urmează și alte sezoane, dar ameliorează pe termen variabil. Tratamentul în cauză se numește Colectia de Toamna TeX 2014 și se administrează după bunul plac, fară prescripții, și este recomandat întregii familii. O astfel de terapie este foarte accesibilă la preț și are efect garantat.

10610628_527075964090281_2187274333835551304_n-horz

Din clipa în care am văzut noua colecție de toamnă TEX am știut că trebuie să acționez, pentru că mereu am considerat toamna ca fiind cel mai elegant anotimp. De ce? Pentru că poți purta ținute fabuloase; formate din pulovere, cămăși, bluze și rochii stilate – care să te facă remarcată, pantaloni parcă fix croiți pentru tine, și, piesa de rezistentă – trench-ul. Ador să port trench. Îl consider cel mai elegant și feminin obiect vestimentar. Ție îți place? Și-n plus, pe lângă calitatea înaltă deja cunoscută și prețurile super accesibile, colecția TEX cuprinde produse pentru toate stilurile, așa că poți alege în funcție de stilul care te reprezintă. Eu mi-am ales câteva ținute și, ca să nu par nepăsătoare, am profitat de prețurile mici și am ales și pentru El ceva. După aceea, am verificat bugetul și am decis să fiu generoasă până la capăt, așa că am ales și pentru cel mic câteva hăinuțe. Nu de alta, dar presimt că mai dau o raită prin magazin cât de curâd și atunci mă voi răsfăța cum se cuvine!

10418965_527076124090265_5543003932197735909_n-horz

10710977_527076144090263_185218520863265456_n-horz

10404284_527076074090270_6515330984731353296_n-horz

Voi ati văzut colecția de toamnă Tex? Vă place? Vă invit în magazine să vă convingeți de cât de minunată este și vă doresc Shopping plăcut! 🙂

Cu drag…
Adriana

3 comentarii

  1. Wow! Trenchul e superb! 😀

    Apreciază

  2. Pantalonii arata fenomenal, iar trenchul…e wow! 😀

    Apreciază

  3. Frumusete si calitate. Ador TeX!

    Apreciază

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

