Prima tabletă cu personalitate – „e nJoy it”!


Mă îndreptam grăbită spre casă. Era vineri, trecut de ora 21, frig, pantofii mă strângeau… De regulă nu port tocuri pentru că sunt mai mult pe drumuri, dar mi-am zis că azi e musai. Vântul de toamnă îmi ciufulește coafura iar trench-ul desfăcut la nasturi se umfla de parcă aș fi avut aripi. L-am închis grăbită și am strâns mapa cu dosare la piept, să mă încălzesc. N-am terminat de bombănit lipsa de inspirație cu care am ales ținuta că îmi sună telefonul. Era mama. Mi-a zis să trec pe la magazin să cumpăr ulei.

M-aș fi bucurat dacă aveam vreun magazin în drum, dar acum trebuia să trec prin spatele blocurilor spre o stradă paralelă. Poate că nu eram atât de deranjată dacă nu mă temeam de câini. Mi-am repetat în gând că pe frigul ăla dorm toți câinii, până m-am apropiat de locul cu pricina. Am întins o mână spre geantă și am scos o juma’ de covrig: – „Cuțu, cuțu! Cuminte băiatu’!” Că era unu, doi, sau zece, nu știu! Nu știu nici dacă sunt fete sau băieți… știu doar că am aruncat covrigul într-o direcție incertă și am fugit. E mult spus fugit. Țopăiam ca o barză din pricina pantofilor cu toc de 12 cm, privind din când în când în urmă. E adevărat că n-am zărit nici umbră de câine, dar nu asta contează. În schimb, era bine de știut faptul că în fața mea se afla o pubelă. În primă fază am crezut că este o persoană cu diverse treburi prin boschetul de lângă, așa că n-am apucat să duc la capăt un sfios „Bună sea..” că în urma impactului s-au împrăștiat dosarele și mi-am rupt ciorapii.

Într-un final am ajuns acasă; cu ciorapii rupți, părul vâlvoi, dosare răvășite și fără ulei. Că era închis magazinul. Dar, spre surprinderea mea – deși nu-mi ardea de nimic – familia mă aștepta cu brațele deschise și zâmbete uriașe! Da, știu, era ziua mea, dar n-am sărbătorit-o de vreo 5 sau 6 ani; de când ne-am jucat prin bucătărie cu niște artificii și s-a aprins perdeaua de nailon de la fereastră. Nu mă fascinează nici cadourile oferite de cei dragi: ba o statuetă cu înfățișare suspectă, ba un set de boluri, o eșarfă animal print etc. Am schimbat câteva vorbe, am mâncat din prăjitura cu gem de prune a mamei – și, inevitabil, a sosit momentul să-mi primesc cadoul.

Deja derulam imagini cu posibile produse de colecție când m-am pomenit că o cutie învelită în hârtia de cadou ce zăcea de vreo 2 ani prin dulap îmi flutură prin fața ochilor. – „Ghici ce-avem noi aici!” zise tata rânjind. -„Un capsator..” i-am spus aproape convinsă. -„Nu, nu! Hai, desfă-l!” Ei bine, l-am desfăcut. Și a trebuit să citesc de 2 ori ce scria pe cutie: Devi B700!

370x370

Gâtuită de emoții am reușit să scot câteva cuvinte: -„Mi-ați luat tabletă?!? Nu se poate..” Am desfăcut repede cutia și țineam în mână ce-a mai drăguță tabletă, tableta mea!

370x370 (1)370x370 (2)

– „Da!” spuse tata. „E o tabletă Devi B700 ce are ecran LCD 7’’ cu rezoluție 1024 x 600 Pixeli, procesor Dual-Core A9 Cortex, 1 GB de memorie DDR și 8 GB memorie internă cu posibilitatea de extindere printr-un card microSD, sistem de operare Andoid 4.2.2, carcasă de 9.8 mm grosime și doar 330 de grame greutate. Îți place?”

370x370 (4)

-„Dacă-mi place?! O ador! Dar tu nu te pricepi la tehnologie, de unde știi atâtea detalii?”

-„Cum de unde? Am accesat magaziul online nJoy și am aflat toate detaliile necesare.”

-„Doamne, cât de ușoară este, cred că a costat o avere!”

370x370 (5)

-„Nici vorbă! Pe site-ul nJoy găsești produse la prețuri prietenoase. A costat doar 259.90 RON. E o super afacere, ținând cont că este foarte utilă! Poți citi cărți sau reviste, te poți juca, poți viziona filme…și, uite! are o o cameră frontală de 0.3MP ce permite apeluri video in timp real.”

370x370 (3)

-„Hmm… poate de acum reușesc să filmez și câinii ăia de care-mi tot spui că nu există! Și zici că se numește nJoy Devi B700? Imi place! Are și garanție?”

-„Are, are! 2 ani pentru tabletă și 1 an pentru baterie, iar carcasa este din aluminiu – destul de rezistentă. Ba mai mult, beneficiezi de serviciul Pick-up & Return pe toată perioada de garanție a tabletei Devi B700 de la nJoy  – oriunde în Romania. Tot ce trebuie să faci e să suni la numărul 0746 656 976 (0746 NJOYRO). Simplu, nu?”

475x

-„Mulțumesc, mult, pentru cadou! Mamă, n-am luat ulei…”

-„Nu-i nevoie. Nu găseam hârtia de împachetat. Să ai grijă de ea…mai mult decât ai de ciorapi!”

p.s. Întotdeauna mi-am dorit o tabletă! O tabletă pe care să salvez fișiere și documente fără să mai fiu nevoită să le car în brațe până acasă, să ascult muzica preferată și să ma joc în metrou. Să urc nivel după nivel în timp ce traversez orașul din Berceni în Pipera și viceversa. O recomand în primul rând pentru portabilitate și fiabilitate, dar și pentru că e foarte accesibilă și stilată. Vouă vă place?

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

