Oferte speciale si reduceri irezistibile


Magazinul online sheinside.com rasfata iubitoarele de haine in tendinte cu promotii peste promotii, care mai de care mai frumoase, iar saptamana aceasta vine cu o oferta de nerefuzat la produse frumoase, de sezon. Voi ati vazut oferta? Recunosc ca mi-au trebuit minute bune ca sa ma hotarasc care produs imi place cel mai mult, deoarece toate sunt adorabile. Intr-un final am ales, iar reducerile sunt bine-venite, nu-i asa? Mai ales ca oferta este destul de consistenta. Ei bine, ea dureaza o saptamana, iar eu zic sa va grabiti! 🙂 Desi toate produsele prezentate pe site sunt potrivite sezonului actual, m-am oprit asupra celor pline de culoare, vesele, ce vor putea aduce o stare de buna dispozitie in zilele mohorate de toamna. De asemenea, am gasit si o bluza gen ie tare, tare draguta, ce poate fi purtata la job, la un party sau chiar la tinutele de zi cu zi. Va place?:D

1414485483311846388

A doua alegere a fost Red Tribal Print Tassel Knit Cpae Sweater care e atat de dragut si trendy incat nu m-am putut abtine sa nu-l indragesc. E potrivit pentru serile reci de toamna dar si pentru iarna ce se indreapta grabita spre noi; iar eu deja ma imaginez intr-o cabana, undeva la munte, stand la povesti langa un foc si purtand acest pulover cu print tribal.

1414131775302605610

Si, pentru ca e atat de frig incat nu iesim din casa fara geaca, jacheta sau palton, acest Black PU Leather Sleeve Faux Fur Lapel Coat pare destul de calduros si, in acelasi timp, modern. Imi place ca poate fi purtat atat la tinute compuse din fuste / pantaloni + camasi / bluze, dar si rochii. Si, pentru ca va spuneam de oferta fabuloasa, pe langa cele 3 produse alese mai pot cumpara inca 3. Nu-i asa ca e tentant? Ei bine, am ales 3 pulovere foarte dragute si calduroase. 😀

1413182703729825898

1414051492559072503

1413448901384592404


Do you want  to get a special Sheinside item at the lowest price?

We made it true for you at this week only.

Seize the chance before they are gone.

30% off over US$75

Code:special 30

35% off over US$150

Code:special 35

40% off over US$200

Code:special 40

Ends on:Nov.2

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

