Strada IT – gadget-uri pentru o vacanță de vis


Concediul este poate cel mai frumos cadou cu putință. Atât de frumos încât nimeni nu-l refuză, niciodată. Îl consider cadou pentru că ne este adresat și ne bucură tare, tare. 😀 Ei bine, de fiecare dată îmi doresc ca el să fie perfect – sau aproape perfect – din toate punctele de vedere! Și tot de fiecare dată consider că trebuie să iau în bagaje toată casa, cu mobilă cu tot. Ceva îmi spune că așa suntem programate noi, femeile/mămicile, să avem toate nimicurile în bagaje; deși nu le folosim, nu? 😀 Creme, loțiuni, farduri, medicamente… haine cât să se îmbrace tot cartierul, și mereu lipsește ceva.

După ce reușesc să pun în bagaje toate lucrurile utile și inutile, sunt tare mândră de rezultat. Dar la întoarcere, după ce mai cumpăr și niște chestii, suveniruri etc. le văd ca pe o piatră de moară legată de mine. Atunci este momentul în care soțul meu mustăcește. El este genul de persoană care ar face înconjurul lumii doar cu hainele de pe el, o sticlă cu apă și aparatul foto. Dar ăsta este un avantaj pentru mine; ce-ar fi fost dacă își lua și el n’șpe bagaje!?

Anul acesta mi-am zis, cu suficiente remușcări, că trebuie să renunț la obiceiul de a pleca în concediu precum melcul, și să mă bucur cu adevărat de clipele petrecute departe de casă. Astfel că, am ales să pun în bagaje doar strictul necesar plus câteva gadget-uri extrem de utile care să-mi încânte sufletul și vacanța. Evident că aparatul foto nu trebuie să rămână acasă, dar nici tableta – pe care verificăm e-mailuri-le din 5 în 5 minute – doar că trebuia să le protejez într-un fel de posibilele chestii inutile aruncate din grabă în bagaj, 😀 așa că am decis să le cumpăr huse. Ba mai mult, ador să cumpăr online!

Știam de magazinul online Strada IT de când am cumpărat tableta, și mulțumită fiind de serviciile lor, am intrat să vad husele disponibile pe stoc. Îmi place faptul că magazinul este foarte bine structurat și se accesează ușor, iar transportul este gratuit pentru București la cumpărături de 100 de lei- deci bani în plus pentru mine. 😀

it

După 2, 3 click-uri am găsit husa potrivită, iar prețul era atât de mic încât n-am rezistat tentației de a investiga și restul produselor – așa…din curiozitate.

it3

În timp ce cercetam produsele, mi-a venit o idee. Anul trecut am fost câteva zile la mare și ne-am bronzat la becul din cameră, pentru că a plouat 2 zile la rând, iar plictiseala a fost enorm de urâtă. Așa că, o consolă portabilă cu 150 de jocuri ar sta bine în bagaj, nu? Plus că băieții mei ar fi super încântați iar prețul e destul de bun.

it4

Apoi, ce credeți că am văzut? Am văzut ceva ce cu siguranță e dorită de toți bărbații. Nu, nu e aia! 😀 Am văzut o cameră auto destul de folositoare, zic eu, în special pentru drum lung. Și, de ce să nu recunoaștem, și nouă -doamnelor- ne este pe plac. Așa că am decis să-i fac și soțului o surpriză, și să-i dotez mașina cu o bijuterie de genul.

it5

 

Și, ca să mă bucur și mai tare de concediu, și pentru că i-am făcut soțului un cadou deși nu e ziua lui, mi-am cumpărat și un telefon. Concediul nu e concediu dacă nu-mi sun prietenele să le povestesc live ce văd și cât de minunat e totul în jurul meu, iar bateria celui vechi nu mă ajuta.

it2

 

Așadar, bagajul de anul acesta s-a micșorat considerabil și a rămas suficient loc pentru distracție și amintiri frumoase. Voi ce puneți în bagaje? 😀

 

 

Lasă un comentariu

Iuliana Condrea, Psiholog

Incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel